Sicko

Ibland funderar jag på hur kroppen verkligen är funtad!
I förrgår pratade jag med en vän om hur man lättast skulle kunna få tag på 20.000 kronor till en resa. Vi bollade lite ideer (mer eller  mindre seriösa) och lämnade det sedan åt sidan.
Den natten spottade jag den ena idén efter den andra i mina drömmar.
ALLT kretsade kring att fixa cash och jag vaknade ungefär varannan timma och tänkte att; "Hmmm.. Den idén är ju riktigt bra" om och om igen!

När jag sedan vaknade på riktigt insåg jag ju rätt snabbt att det kanske inte var helt lätt att få skriva Thomas Di Levas memoarer eller att köpa en katt bara för att få kattungar på den och kränga dem för 6.500kr styck.

Igår när jag skulle lägga mig kretsade tankarna till dagens box, morgondagens fys/box/kick och gårdagens bodypump. Jag insåg att min, fortfarande väldigt otränade, kropp skulle vara hyfsat mör efter de tre passen och jag låg och bearbetade lite strategier.

Under natten har jag sedan installerat mig i boxsalen och bara vägrat lämna den.
Även nu vaknade jag med varannan-timmas-intervaller och även denna natt var  vår lilla rymdblomma, Thomas Di Leva med. Deffad som fan kan tilläggas.
Vad är det med mig och denna uppenbarliga fascination för Thomas?

Jag har sjuk träningsvärk och det kommer bli tuffa pass, men fuck it. Det är kul och jag är på rätt väg!
Time to go to work my friends!

Kommentarer
Postat av: Erik

Du kan ju sen alltid skriva en bok som heter... ööh.. "Snabba Cash". Eller just ja, den titeln är ju redan tagen, o Lapidius lär ju ha tjänat några spänn på den..

2008-10-08 @ 09:27:30
Postat av: Mr Amazing

Thomas Di leva ja... vem drömmer inte om honom liksom.. =)

Eller som han själv hade sagt.

"Det är inte så lätt att vara från rymden alla gånger"

2008-10-08 @ 09:34:23
Postat av: Erik



Mr.A. "I jymden kan ingen höjja dig gjåta"

2008-10-08 @ 16:10:31
Postat av: din fattiga väninna

Seriöst... Jag är preciiiis där du är i funderingarna... MÅSTE skaffa cash. Så e det bara. Jag förtjänar tamejfan en resa. Två årsedan jag reste längre än till Ullared... Vi kan väl träffas en kväll hemma hos mig och fortsätta planera hur man kan tjäna pengar. Folk har ju tjänat 20.000 spänn förr, varför ska inte vi?

Ring mig baby. Det här ska bara lösas... Har en och annan idé...

2008-10-09 @ 11:51:48
Postat av: din väninna igen.

Då menar jag resor jag SJÄLV valt och betalt... Kom ju på att mitt nya jobb skickat mig lite hit och dit det senaste... (Kände att jag kunde få en och annan gliring om det) Men det är ju aldrig mer än tre dar som mest o det räknas ju inte....

2008-10-09 @ 11:56:40
Postat av: Petra

Fan vad du ger mig dåligt samvete med ditt jävla tränande!

2008-10-10 @ 15:50:32
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0