Munhäfta

Bokstävernas baronessa har ingenting att säga.
Verkligen.
Ingenting. Nada. Cero. Zipp!

Det verkar vara mitt tema för dagen.. Helgen till och med.
Att bara vara tyst, instängd och osocial.

Igår blev det ju hemmakväll med ODUGLIG film och i dag åkte jag finbil hem till päronen (efter träningen). Där satt jag sedan tyst vid köksbordet (efter att i vanlig ordning ha försett mig från skåp och kylskåp) medan de andra tre malde på om motorcyklar, jobb, företag och annat sådant som familjer pratar om när de träffas. 

Det enda jag hade att tillföra till diskussionen var:
"Pappa, har du någon autosol till den här klockan som jag har pajat. Jag kan ju bara inte lämna in den så här repig."

Nu sitter jag här, utan att ha öppnat munnen (förutom när jag kallade mig själv "ditt dumma jävla helvete" då jag tappade mjöl på golvet) sedan jag lämnade bästebror och finbilen för ungefär fyra timmar sedan.
Sambon vill gå ut, det vet jag, men jag känner mig så rubbat osocial och ovillig att le mot andra, så jag gör mig nog bäst här hemma i soffan tror jag.
Dessutom så har jag inga pengar, så det borde väl göra att saken är biff.

Men vi får väl se helt enkelt. Konstigare saker har ju hänt...

Kommentarer
Postat av: Micke

Man måste inte le när man är ute, man behövr inte heller vara social...jag är ju ett levande exempel på det!



Puss

2008-10-19 @ 05:11:39
Postat av: Sara

Men jag vill ju le och vara social när jag är ute. det är ju sån jag är. Annars är det inte roligt och vad är det då för mening?



Då kan jag ju lika gärna ligga nerbäddad i soffan och snusa till en skräckis eller nåt:)

2008-10-19 @ 17:47:58
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0