Here I come to save the day!

Det var brandsäkerhetsutbildning på jobbet idag.
Givetvis har det pratats i veckor om detta evenemang och förhoppningarna var gränslösa bland oss ladies om att det skulle komma en ung, vrålsexig brandman i eggande mundering...

Att det sedan kom en tunnhårig äldre man i jeans och en, runt magen stramande, skjorta var väl kanske bara bra, då vi ju faktiskt kunde koncentrera oss och lyssna på vad han sade.
Eller vad säger du kära likabehandlingskollega, lärde vi oss något idag (utöver att lägga dem ner, få upp den och stoppa in den igen)?




Efter jobbet cyklade jag raka vägen till min kära frisör för att klippa luggen, men cyklade därifrån utan att ens komma i närheten av en sax.
Nu ska här hända grejer minsann.
Det är förändringarnas tid och så även för håret. Hon pratade stort och burrigt samt luggförändringar, så nu ska den få växa medan hon lurar på vad som ska göras.
Spänningen är oliiiidlig!

Snart ska här boxas och sparkas på sandsäckar minsann.
WRAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Mådis

Jag, Likabehandlare,lärde mig mycket!

Drog ut mobiltelefonladdarna,(dom är ena riktiga brandhärdar enligt folk som kan,) så fort jag kommit hem.

Fast sen fungarade inte den vanliga telefonen. Jag hade i min iver även dragit ut strömbrytaren till den. Så där stod jag o svor över billiga, skit-made-in Hongkongsaker.Och sen såg jag.......

Fast tvätten blev ialla fall ren.

2008-10-27 @ 19:39:05
Postat av: jojo

ja vet inte hur ja hamnade på din blogg,..men du skrev något i Kottens blogg att du boxas...



ialf vad ja ville skriva här var att jag gillar helt enkelt din blogg.

=)

2008-10-27 @ 20:59:07
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha! så du hade maskinen kvar ;)

Det var ju för väl...



Jag kanske borde satsa på att köpa batteri till den där jävligt pipiga brandvarnaren jag tog ner för ett och ett halvt år sedan.

2008-10-28 @ 01:35:55
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0