Sexparty någon?

En sak som kom upp när vi, min kollega och jag, gick hem från fiket var det här med sexleksaker...
Vad är det egentligen som får tillverkarna att göra de flesta av leksakerna som de ju vill att vi konsumenter ska köpa, till rosa, fluffiga, blinkande och totalt oattraktiva och läskiga gummidjur.

Sitter det verkligen någon käck idéspruta som på riktigt tror att jag vill stoppa upp en blinkande och helt galet vibrerande kanin i poonanin för att sedan se ut som ett Tjernobylfall när blinkandet från inuti mig syns igenom på magens hud.
Upphetsande tanke, verkligen.

Vi kom väl inte fram till vilka färger som skulle vara mer lämpliga än dagens rosa, lila och bäbisblå (förutom de dåliga skämten om innefittarosa och ollonpurpur) så jag ska ju egentligen inte klaga men det känns ändå så sjukt.

Namnen då...
Vad sägs om  klassiska Mr Rabbit (kom lilla kanin och sätt på mig), ägget Pulla Gulla, pluggen Master tool m.fl?
Det är ju humor som fan, men kom igen...

Att det sedan ska lukta persika och melon mellan lakanen känns också knäppt.
När luktade sex egentligen persika?

Men å andra sidan är väl en naughtybag inte en riktig naughtybag om den inte är full av rosa, lila, fluff och persika?

It's a weird and wonderful place...


Kommentarer
Postat av: Hyresvärden

"-Titta, Saras mage blinkar."

"-Hon hade nog bråttom till jobbet idag..."

2008-10-22 @ 11:42:27
Postat av: sara

he he he!

Nu log sara

2008-10-22 @ 12:08:34
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Petra

Hehe.. Men tänk en dildo som luktar autentiskt av pungsvett då? Pass.

Jag är för övrigt inte så mycket för fruktiga grejer men fudge är heeeelt okej =)

2008-10-22 @ 12:35:53
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: "Kanske?"

Ollonpurpur! HAHAHA!!!

Kom och tänka på ett SMS jag fick nyligen, om den lille mörkhyade pojken som var ute och gick med sin lika mörkhyade far. "Pappa, får jag hålla dig i snoppen?" sa pojken. Pappan svarade "Javisst, men håll dig i närheten..."

Ganska rolig faktiskt... Och en annan med tanke på att du inte har något körkort:

Kvinnor står för mindre än 30% av trafikolyckorna, detta är ändå ganska mycket med tanke på att ratten inte ens sitter på deras sida......... Tihi.....



Ha det härligt vännen min!!

2008-10-22 @ 13:58:23
Postat av: sara

Jag tycker att det är väldigt mysigt att bli kallad "vännen min".

Det får mig att känna mig omtyckt... Who ever you are :)

2008-10-22 @ 14:52:05
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: "Kanske?"

Vännen min, jag tycker också det är mysigt, och det är därför jag kallar dig det ju!!!

Länge länge längesen jag skrev nu, det är dags att återuppta förbryllningsakten nu tycker jag allt...



Ha det fint vännen min!

2008-10-22 @ 15:59:43
Postat av: Sara

Förbrylla mig! Jag är redo ;)

2008-10-22 @ 16:50:14
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0