Ingen hoj, men bio och bilåkning!

Jag skulle åkt motorcykel igår.
Jag hade varit hos Heff och låtan mc kläder, skydd och hjälm och jag skulle bli upphämtad direkt efter jobbet... Om det inte hade varit för det förbannade skitregnet.
Hallå vädret!
JAG SKULLE JU FÅ ÅKA HOJ, vad är det med dig!?

Så det som skulle bli en härlig mc tur med utemiddag blev istället en upphämtning med bil utanför jobbet och en direkthandling på Coop...

Jag ver sedan hemma hos en kompis, som jag av någon anledning inte har varit hemma hos tidigare, och jag slogs av hur löjligt lättimpad jag verkligen kan vara ibland. (Lika löjligt lättimpad där, som jag kan vara löjligt svårimpad annars).
Jag har känt honom ett tag och jag vet vad han håller på med, men när han öppnade dörren och vi klev in i hans hall blev jag ändå helt stum av synen.
Jag möttes av fem eller sex cross och mc-hjälmar, flera ryggskydd,  två olika skinnställ, crosskläder, cross och mc stövlar, en skateboard, en kitesurfingbräda och goggles huller om bladder på golv och väggar.
Woah!
I'm in heaven...

Ute i hans garage stod det två jetski's, en KTM och en fiddy... Sååå (i mina lättimpade ögon) coolt!

Nej, gots to go. Jag är en busy tjej och har inte tid med det här...

Kommentarer
Postat av: nyfiken

borde vara förbjudet att ha en blogg om man inte skriver i den

2008-10-13 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0