Still alive and kickin'!

Låt mig nu berätta...

Igår satt jag ju som sagt uppe vid datorn i min totala och oerhört irriterande sömnlöshet, inbäddad i täcke, snor, huvudvärk och vetekudde, och vandrade runt på nätet.
När jag som bäst msn:ade med en annan nattuggla därute så dog internet (strax efter 02:30, tror jag) och jag hasade mig muttrande mot soffan för att kolla på lite tv med tanken om; Att det var väl lika bra att internet dog, annars hade jag kanske suttit där hela natten.

Jag bäddar ner mig i soffan, med täcke, kuddar och katter och sätter på kanal 6 (som ALLTID levererar) för att se kvalitetsserien V.I.P.
Men vad händer?
Jag ser en skymt av Pamelas vilda, blonda lockar innan det knastrar till och det blir myrornas krig på skärmen.
WTF?
Det var inte bara internet som la av, utan hela Comhem... Nej, det händer inte!
Jodå, det gjorde det.

Jag lade mig istället tillrätta, möblerade om katterna och började raderade sms och bilder från telefonen, vilket tog ett bra tag, och lagom till att jag var färdig med det så fungerade tv:n igen.
Jag kollade på Magnum (som sagt, 6:an levererar alltid) en stund men slumrade sedan till bland allt dun.

Vaknade vid 05:00-snåret och gick in till sängen, somnade med en gång och vaknade 06:08 av ett sms. Efter det var det tydligen stört omöjligt att somna igen utan jag låg timmen fram till att alarmet gick, och planerade nästa tavla.

När jag bodde med exet målade jag en väggmålning från golv till tak på Clintan...
Den bilden blir mitt nya projekt (som jag förhoppningsvis även skall slutföra)!

Jag känner mig bättre också, trots den dåliga sömnen. Ibland bara älskar jag min jag-vägrar-bli-sjuk-kropp!



Nu blir det jobb...

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Förlåt, vännen!

Men V.I.P?

Nej, säg inte det....





2008-10-28 @ 10:03:25
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Ironin i ironin då?

Gills inte det längre?

2008-10-28 @ 10:20:40
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Men du tror på hjärtsvikt då alltså?

Hmmm.....2 mil. Det skall väl gå.



Börjar småträna till våren, och sen kör jag!

2008-10-28 @ 10:21:20
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Annapanna

Kan du ge mig receptet/piller/info på hur man inte blir sjuk! Jag lyckas uppenbarligen inte...

2008-10-28 @ 12:40:55
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Kotteby

Jag säger som jag brukar.

Det löser sig.....



Jag fixar varvet. Ett vad är ett vad.

Och jag är tjurskallig nog att vinna vadet.

ja, om hjärtat inte stannar då. Då är det ju itne mitt fel, utan hjärtats.



2008-10-28 @ 20:53:03
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0