Överraskad!

Möttes inte jag just av den finaste av bilder, så säg.

Sambon gick och lade sig innan mig, då jag satt och kollade på Jamie Olivers program om kycklingar (ett mycket intressant program och jag kommer DEFINITIVT att fortsätta min kampanj för ekologiska djurprodukter).

När jag släckt ner ljus och lampor i lägenheten öppnar jag så dörren till sovrummet och möts av den mest underbara syn.
Där ligger min älskade vän och stickar.

Hon ligger alltså i sängen och stickar, medan katterna trampar runt henne och leker med bakdelen av stickorna och det gråa nystanet som ligger bredvid.
Jag kan inte hjälpa det, utan brister ut i ett rungande asgarv.
Verkligen, ett sådant skratt där du slår dig på knäna för att det är så roligt.

Men det var bara så hysteriskt roligt för att stickning är något av det absolut sista jag väntade mig skulle försegå i vårt sovrum. 
För faktum är att det var en så fin syn att jag blir alldeles varm, och lite blödig, i hjärtat.



Åh, vad jag älskar de tre tjejerna som jag har lyckan att få bo med!

Kommentarer
Postat av: Trevligkille

Ååååh VH:s sambo! Vill du bli min......mormor?

2008-10-27 @ 00:08:58
Postat av: Sambon

Å vi älskar dig!

2008-10-27 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0