En hottie and the blofly

Oj, vad det rockades på Sticky Fingers top floor igår!
Heff och jag möttes av en väldigt glad och taggad Heff när vi kom och vi ställde oss vant vid baren och lyssnade med ett halvt öra på vrålande tjejer med hårda band på scenen, innan BLOFLY skulle upp.

Den här sjunga-med-magen-hårdrocken är väl inte riktigt vad man ska spela för att få mig på fall, men det är verkligen roligt att hamna på de här death-metal-råhårda-rock-kvällarna ibland.
Människorna, stämningen, allt hår (jag var surrugathår åt mina rakade pojkar), ölen och järnsen (Inget fjolligt vin eller exotoiska drinkar här inte) och den stora kärleken till hårdrock är verkligen underbart att se.

När BLOFLY entrade scenen var jag och Heff längst fram såklart och headbangade så vi nästan ramlade omkull.
Det är en konst att kunna headbanga, believe you me, och jag är superimponerad av de balanserade experter som gör det hela tiden under en låt.
Jag testade att stå bredbent och jag testade med den ena foten framför den andra, men tappade ideligen balansen så det slutade med att jag tog ett stadigt tag i Heff och bangade sedan så örhängerna flög.

Efter den väldigt härliga spelningen åkte vi med bandet till Pustervik där kalaset fortsatte ett tag innan de andra avslutade natten på Rockbaren och jag tackade för mig...








Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Fyndig rubrik! =)

Fråga Patrik om det är ok att jag mailar bilderna på honom till försäkringskassan. ;)



Vote for Pedro!

/A

2008-10-17 @ 11:15:18
Postat av: sara

Hahaha!

Han glömde faktiskt mitellan på förfesten. True story.



Fuck, Pedro var det ju.

Attans!



Jag har en:

You're so cute and tall and..? (What, what, What)???

2008-10-17 @ 12:32:16
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing

You´re so cute and tall and therefore the opposite of Erik?

2008-10-17 @ 13:12:17
Postat av: Sambon

The crowed goes ooooooh.....

Är det möjligtvis så att Mr Amazing "pickar" en ny fajt!?

2008-10-17 @ 23:10:04
Postat av: Mr Amazing

Erik har tappat stinget... =)

2008-10-20 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0