Nötter till middag!

Säg vad du vill, men tiden försvinner verkligen för mig.
Idag lämnade jag hemmet 07:30 och kom hem nu, 21:10.

Jobb, möte, kort promenad med Heff, sola och träning.
That's it, och ändå är det snart dags att kissa och gå till sängs. Trist!

Det är så fint hur de liksom tar hand om mig på gymet. I dag när jag, efter mötet och den snabba solningen, flåsade in för att besöka maskinen from Hell och ta hand om mina muskler lite stoppade de mig vid disken.
"Men Sara. Nu är det dags att du testar body pumpen!"
Hmm.. Well..
"Tja, varför inte. När börjar det?"
"NU... Skynda dig!"

*Woaaaaaah*

Jag kastar in mig i omklädningsrummet, sliter av mig civilisationskläderna, drar på gymkläderna och rusar in i sal 1.
"... Så nu kör vi igång. Är alla redo?" Gastar intruktören i sin mic.
"Woaaaah," utbrister jag där jag kommer inspringandes i rummet flaxandes med mitt kvitto.
"Ok, välkommen. Skynda dig att plocka fram allt så kör vi igång."

"Hmm, jo det är bara en sak... Det här är min första gång och jag har inte den blekaste vad jag ska plocka fram."
*Mimar "f ö r l å t" mot de andra i rummet*

Där jag nu trodde att jag skulle höra en djup suck runga som vågen i rummet skyndade sig istället ett par stycken att hjälpa mig plocka fram allt nödvändigt, så inom en halv minut stod jag klar att börja (med mina oknutna skor och tomma vattenflaska).

Efter passet är folk genast framme och berömmer, stöttar, tipsar om fler pass och är hur mysiga som helst. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Störig, sen och oduglig...

I morgon blir det box igen och jag ska försöka att inte skada mig den här gången.
Jag menar; Första gången blev det fläskläpp, och sist slog jag sönder båda knäna. Det ena blev svart som natten av att knäa och det andra vred jag till i side kicken.
Fan.. Mina blåmärken får ju blåmärken nu för tiden. Jag ser ut som glad teckning med alla färger som sprider sig över hela kroppen.

Men hey, det hör väl till.
På torsdag är det du och jag Mr Amazing!
DÅ ska vi slåss...

Tjo ho!

Kommentarer
Postat av: Erik

SHIT va Mr A kommer att få stryk av KarateSara!! haha, kan inte någon filma "övergreppet"?!?!?! Hyresvärden kanske?!

2008-10-08 @ 09:07:56
Postat av: Mr Amazing

Ha, då måste hon fånga mig först! knyter på löparskorna

2008-10-08 @ 09:28:33
Postat av: sara

Hrm... Jag tror att det är jag som kommer åka på stryk!

Men det är lugnt!

I can totally handle it!



Fika efteråt baby A?

2008-10-08 @ 09:34:29
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Baby A

Sorry, no can do! Jag har en dejt ;)



Gud va skönt det kändes o skriva det!



/Mr Amazingly Hunk

2008-10-08 @ 11:48:15
Postat av: sara

Vadå?

Ska du bara använda mig som en slagpåse för att du själv ska bli uppumpad och glansig, för att sedan lämna mig till min ensamhet när du går på dejt?



Fan!

Jag ska minsann också skaffa mig en dejt till på torsdag...

2008-10-08 @ 12:11:08
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Hyresvärden

Jag måste faktiskt hålla med Erik här, SHIT vad stryk han kommer att få. Säg var och när så ska jag se till att vi alla andra får tydliga bevis på kvarlevorna...



För övrigt förstår jag inte denna träningshysterin som leder till märkliga övergrepp. Om jag någon gång mer i livet sätter min fot i ett gym så är det för att räkna dagskassan. (har för övrigt gått upp 15 kilo i vikt detta året. Det kan, och jag säger endast KAN, ha med mitt något begränsade tränande att göra...)

2008-10-08 @ 18:53:51
Postat av: Petra

Hehe..!

Tack för det suveräna tipset ang föreläsningarna Sara! Behövdes verkligen. Fick idag veta att Nellie inte "bara" har ADHD utan även andra neuropsykiatriska diagnoser. Känns lite tungt.

2008-10-08 @ 21:29:45
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0