Upp som en sol och ner som en pannkaka.. Eller nåt!

Vad fan hände?

Efter det stenhårda box impact-passet jag hade med mina tre kollegor (där jag bannemig tror att även naglarna svettades) var det ändå jag som slog olika boxslag i luften, med tillhörande ljudeffekter, och hoppade med lätta sparkar och steg på vägen från gymet till bilen.

Hemma var det sedan jag som, med sladdrig spagetti i munnen (sambon hade lagat mat som stod på spisen när jag dundrade in i lägenheten), med stor iver, yviga rörelser och ett barns inlevelse berättade om hur jag, på instuktörens order, hade legat på golvet och brottats med denna 30 kg:s säck efter att vi hade slagit och sparkat på den i ca en timma.

Kanske börjar de senaste sju dagarnas träning ta ut sin rätt på min fortfarande otränade kropp, för nu är det jag som med ett dunkande huvud och en näsa, vars innanmäte är som segt flytande lava, trycker på oroväckande hårt bakom de snart utpoppande stackars ögonen, inte kan sova trots flera timmars tålmodigt vridande mellan lakanen.

Och det är jag som är livrädd för att vakna upp sjuk i morgon (fast man måste ju kunna sova för att kunna vakna förstås) och då missa kvällens bodypump-pass och onsdagens box...
För nu är jag j ä v l a r i mig i gång och jag har absolut inte ro eller tid att snora bort det under huvudvärk!

Håll tummarna för mig idag...

Kommentarer
Postat av: Kotteby

jag är imponerad av din vilja.

Scheisse.....



Du!

Jag har anmält mig till Göteborgsvarvet.

Jag?

Hallå?

Jag som inte ens springer till vagnen.

2008-10-28 @ 10:04:33
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0