Vad hände med Reservoir Dogs eller A Night At The Roxburys?

Det var filmkväll hos sambosarna idag.
Vi var, i vanlig ordning, inte helt överrens om vilken typ av film vi ville ha men sambon hade blivit tipsad av en vän om Hairspray, så vi tog den efter många baksidesläsningar.

Hem och bunkra upp med chips, morötter, dip och cola och på med filmen som vi blivit tipsade om.
Men oh my gaaaaad, vilken dålig film.
Hur är det ens möjligt att smaken kan vara så olika?
Det var utan tvekan något av det sämsta jag någonsin har sett i filmväg och samtidigt var det ju något av det bästa som någon annan hade sett.
Helt sjukt!



Kommentarer
Postat av: Hyresvärden

VÄNTA LITE HÄR NU!!!!



Med risk för att bli för tjatig. (för många inlägg alltså.)



Vem sa något om "A Night At The Roxburys" ?????



ME LOOOOOOOOOOVE!!! Den rullade på dvd:n i bilen HELA tiden innan, GRYM!



Så, nu ska jag nog sova. (Wiskey är en märklig dryck....)

2008-10-18 @ 01:45:18
Postat av: Petra

Jag tyckte att det var en jättemysig tjejfilm jueh! Men så är jag svag för fåniga musikaler ;-)

2008-10-18 @ 11:57:08
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Sara

Så då kollar du kanske på fantastiska High school musical nu då? Såg att det var ett mindre maraton idag;)

2008-10-18 @ 18:10:46
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0