WOORAAAAHHH!

Oh sweet lord have mercy...
Jag har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv.
Och charmtrollet som berättar om det, det är jag!

Kom just hem från gymet och det rinner fortfarande utmed ryggen på mig...
Jag badar i mig själv...
Ho ho, det är så härligt äckligt att jag gillar det.
Jag älskar det.

Porerna öppnas och ut flödar all skit jag har inom mig.
Ut med det bara... 
Svett är härligt!
Svett är rent!
Svett är jag!

Jag ska ju färga håret idag, men kan inte göra det förrän håret har torkat (och det är lika blött som om jag vore nyduschad), så här sitter jag och låter mig själv torka och bli sådär underbart grischig och vidrig innan jag får lov att skrubba och duscha mig ren och fräscht luktande igen.
Och då är jag även svarthårig, istället för det här mörkbrunmilerade jag ligger inne med nu.

Härliga kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0