Fy faan

Jag är en tjej som gärna undviker att gå på offentliga toaletter.
I bland har nöden dessvärre ingen lag, och nästan varje gång det händer, så slås jag av varför jag undviker dessa toaletter.
Vad e det med människor?

Det värsta av allt är att de som klagar mest (enligt mina egna forskningar) på offentliga toaletter är tjejer, medan de som är absolut grisigast, är just tjejer.
Tjejtoan på uteställen tex, är alltid mycket äckligare än killarnas.
ALLTID!
Det ligger ofta använda tamponger och bindor på golvet, kiss på utsidan och pappershanddukar som gör stopp i toan, medan det på killarnas toa i värsta fall har varit en vinglig snopp. (Ha.. Har jag hört).

Why?
Är tjejer så äckliga hemma också?

Skärpning brudar!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Om detta är sant, så är jag glad att jag föddes med snopp. Måste ringa mamma och tacka nu bara för det.

2008-09-16 @ 19:57:19
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0