Here we go, tuesday

04:40 tittade jag på klockan sista gången inatt.
06:30 ringde den och berättade att det var dags att gå upp... Men tro nu inte att det var den ljuvliga sången från telefonen som väckte mig denna gråa tisdagsmorgon.
Nej, nej. Innan dess hade nämligen ljuvliga Hallon redan väckt mig med sitt hulkande kräkande.

Oh joy, att börja dagen med kräks!

Morgondrinken gick bra, äggkokandet likaså.
Frisyruppsättningen (vilken är nödvändig, då lössen härjar -IGEN. Va är de barn och deras förbannade löss) gick inte alls, varpå flätorna regerar igen.

Kom jag i tid till jobbet?
Såklart inte...

Är jag på gott humör?
Jajemen! Jag har ju börjat träna!

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Men men men... ingen träningsvärk?

2008-09-09 @ 08:14:43
Postat av: sara

Klar jag känner av det, men det värsta kommer nog i morgon... Då jag ska boxas. He he

2008-09-09 @ 12:18:59
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Erik

Älskar att du låter såååå förbannat positiv =)

2008-09-09 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0