Konstigt... Mycket konstigt

Vad ÄR det med barn och deras skicklighet i att aldrig plocka fram någonting.

"Vem är det som har lekt med de här kaplastavarna?" (som ligger utspridda över hela golvet).
Nio gånger av tio möts en sådan fråga av ett rungande och enstämmigt:
"INTE JAG!"

Men jag frågade väl ändå inte vem som inte hade lekt med kaplastavarna utan vem som faktiskt hade gjort det.
Dessvärre är det sällan någon.

Kaplastavarna, pennorna, spelen, bandyklubborna, tofflorna, sofforna och allt annat materiellt på min avdelning är som plockade ur Toy Story.
De verkar liksom leva ett eget, mycket livligt och självständigt, liv...

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Frågan är vem som drar ner all disk hemma hos mig... för det kan väl inte vara JAG!? Jag tror arbetarna som håller på med vårt hyreshus bryter sig in och äter frukost på mina tallrikar när jag inte är hemma.. japp, så måste det vara! Dags o ställa fram papptallrikar, såhär kan vi ju inte ha det.



/A

2008-09-24 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0