Som ett kedjebrev!

Den alldeles för underbara Petra utmanade mig angående mode i sin blogg, och här kommer mina svar:

1) Spets
- Jag är en bekväm tjej som mestadels vandrar runt i mjuka Björn Borg boxers, men gud, vad jag älskar spets. Att få lämna det mjuka, bekväma och okvinnliga och få sätta på sig något transparant och spetsigt är galet inbjudande och härligt.
Även om ingen annan än spegeln får se kreationerna så är det en angenäm känsla, för mig, bara att veta att de är där under.

2) Höga stövlar - Oh ja! Love it. Ett måste i alla kvinnors garderob!

3) Vadlånga kjolar - Nej tack!

4) Baggy jeans - Hey! Jag ÄR fröken baggy jeans. Har fler par, än fingrar på händerna.

5) Det dressade modet - Jag är fängslad. Att få byta ut allt baggy mot en slimmad pennkjol och skjorta, eller kostymbyxor och klackar är väldigt tilltalande och intressant och jag gör det oftare än sällan.

6) Halvöppna skor, typ håliga skor
- Hmm.. Kalla mig dum, men vadå ihåliga skor? Är inte alla skor ihåliga? Fattar inte, så pass

7) Kilklackar - Jajemen. En snygg kilklack ger ett klassiskt intryck och kan komplettera en outfit på bästa möjliga vis. Jag röstar för!

8) Capen - Cape? Finns det?

9) Leopardmönstrat - Haha.. Faktiskt. ja, ibland! Jag älskar det otippade.

10) Kappor i glada färger - Kappor... Njae. På andra kanske. Glada färger? JA!

11) Rutigt - Hell yeah! Kjolar med små veck, hattar, halsdukar, skjortor, strumpor.. Rutigt -Alltid rätt!

12) Väst - Beror på. Lika rätt, cool och schyst som en väst kan vara ibland, lika inkorrekt och anskrämlig kan den vara andra gånger. Besynnerligt plagg.

13) Hatt och andra huvudbonader - Gud ja! Finns inget mer at säga! Huvudbonader is the shit. ALLTID!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha, ja eller hur??!!

Du klär säkert i allt din sk*ta :-D

2008-09-19 @ 20:09:19
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0