Nu jävlar!

Gäddhänget, dubbelhakan, magamöban och tröttheten... Vet ni vad?
BITE ME and UP YOURS!

Den här tjejen signade minsann upp sig på gym idag.
Ett år med 399 kronor i månaden fattigare och två heta pass med personlig tränare. (25 år, snygg och singel tydligen... 12, snygg och singel med andras ord).

Det var så jäkla härligt att äntligen GÖRA det. Bara trampa in på gamla gymet och slänga fram visakortet.
Och gissa vad?
Ägaren på gymet var väldigt glad att se mig igen. Jag fick minsann en kram och allt, trots att jag inte har varit där sedan 2004 tror jag. (Jag svek dem ju med Slottskogsvallen ett par år).

När jag då står där och har skrivit på alla lapparna (typ 25 underskrifter), varför det nu ska skrivas på så jäkla mycket bara för att få bli lite fast i kroppen igen, så säger supertränade tjejen bakom disk:
"Men när tar du ditt första pass då? Ska jag skriva in dig i morgon?"
Tyst, inte lika vältränad, tänkande kund på andra sidan disk:
"Njae, i morgon hinner jag nog inte" (Slutar fem, sola, duscha, byta om och hem till bögen i församlingen för att bli lite salongs.. Nej i morgon finns det ingen tid att börja träna).

Käckt, vältränat leende:
"Ok.. Lördag då?"
Snett, tuggumituggande leende:
"Oh nej.. På lördag är jag bakis. Det går inte!"

Oförstående, vältränat leende:
"Vad sägs om söndag? Två dar i rad är du väl inte bakis?"
*Hrmm... Neej, inte alls.. Vem tar du mig för egentligen?*

Ett leende som nästa klyver den tuggumituggande kundens ansikte i två delar:
"Vi tar måndag... Måndag är en utmärkt dag att börja träna på"
Glatt , vältränat leende:
"Underbart. Då ses vi på mitt step-pass"
*Woah! Hejda sig nu. Jag är en gymtjej... step låter så gayigt. Kanske senare, kanske body-pump... Kanske!*

Men måndag it is...
Fika med morsan direkt efter jobbet och sedan åker träningskläderna på och jag entrar gymet.
Ska nog börja med triceps.
My favourite!

Tjoho!




Kommentarer
Postat av: Micke

Body Pump låter mer Hallon än Step.



Lycka till på måndag, triceps är gott att träna :)



2008-09-04 @ 22:19:38
Postat av: Sambon

Jag e så stolt över dig honey bunny!

2008-09-04 @ 22:41:58
Postat av: Erik

You are so so soooo smoked... ;)

2008-09-04 @ 23:35:22
Postat av: Mr Amazing

Mäktigt!

2008-09-05 @ 09:11:44
Postat av: Mr Amazings brossa

Lär det va!

2008-09-05 @ 17:55:35
Postat av: Jenny

Du är ju bara världsaduktig!

2008-09-05 @ 22:35:39
URL: http://www.bempis.blogspot.com
Postat av: Petra

Fan vad duktig du är då..! Jag vill slå dig. Lite. ;-)

2008-09-08 @ 10:02:04
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0