jag är så TRÖTT

Jag är så trött!
30 år och helt slut i kroppen...

 Förkyld, ont i ryggfan, molande huvudvärk, stressad på jobbet (nu börjar det igen), vill så mycket, orkar inget.

Visserligen lyckas jag alltid pressa mig till att göra saker ändå, vilket medförde att jag inte kom isäng förrän närmare 05:00 i måndags, (nejdå, ingen alkohol) varpå jag igår, när jag kom från jobbet vid 19:30 bara stöp i säng och sov som en skogsarbetare ända till det att klockan ringde 08:30 i morse.
Nu går jag här med en värmekudde över axlarna och tycker extremt synd om trötta och hängiga mig.

Efter jobbet (17:00) är det tvätt och fika på stan + att Snygg-Erik och min framtida träningskompis kommer över på den vansinnigt goda kaffe-baileys-fikan som vi ska ha.

Det är stress men rolig stress, så det får gå!
Kroppen får vila på nätterna, för nu har jag inga planer på att vara uppe till 05 på i alla fall... Hmm...
Två dagar!

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Krya på dig kompis, om du ställer in träffen med Erik så är det inte hela världen...



Pöss!

2008-09-03 @ 16:36:30
Postat av: Annapanna

Då är vi två!!! Tired!!! ZZZZZzzzZZZzzzzzz........

2008-09-04 @ 16:08:53
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0