Bonne för en dag

Jag måste ju nästan visa vad jag gjorde i lördags, när två underbara killar hämtade upp mig i sin pigga lilla bil (alldeles för tidigt) på morgonen för att köra mig till Mantorp och STCC.
Det var en underbart härlig roadtrip med gungande reggae, chokladbollar och drömmande resemål och vi tre hade en underhållande och rolig dag bland snabba bilar, motorcyklar, skräpmat och bönder.

Herregud, vilka bönner de är, folket som hänger på Mantorp och gillar snabba bilar.
Jag vart nog lite chockad över just det faktum att vi tre var ballast på området ;).
Jag hade ju i alla fall de snyggaste killarna vid min sida, och det kändes fint!

En kille hade köpt en stor plåtskylt till sin bil med den underbara texten: BLACK BEAST
Jag höll på att gå av när jag såg honom komma gående med sin skylt och såg direkt framför mig hur han skruvade på den på sin halvdassiga gamla svarta BMW.
Bara tänk vad han kommer att dominera utanför korvmojjen när han glider upp med sin BLACK BEAST (med abnormt stora slutrör), rullar ner rutan och nickar tyst, men tvärcoolt, åt tjejerna som sitter på träbänken och fnissar.

Trots att jag uppskattar en dag bland upphottade porshar, knäskrapande motorcykelförare och höga motorljud så var det väldigt skönt att sätta sig i bilen och åka hem till stadsliga Göteborg igen.
Det var FÖR mycket bonnigheter för mig helt enkelt, men utan dem hade jag ju aldrig fått allt det här roliga.
Det finns ju inga direkta meckargarage i centrala stan, vad jag vet.








Mina gullechaufförer.
Puss killar, det var supertrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0