Mr Amazingly helpful

Jesus, vad det tar påkrafterna att ligga vaken på nätterna och kolla på film.
I går var jag som ett ursketet päron, efter att ha vaknat på Heffs soffa, åkt till tandläkaren, åkt hem till Heff igen och fixat frukost, åkt till jobbet, jobbat till fem och cyklat hem.

Tanken var ju att jag skulle till gymet direkt, men jag var fasen helt slut.
Det gick inte...
Istället åkte sambon och jag till Delsjön i den vackra höstkvällen och tog ett mycket friskt och hurtigt varv på en timma. (För det var ju inte jobbigt).

Vi plockade upp en sushi på vägen och åkte hem för att ta emot vår dejt för kvällen, Mr amazing, i våra svettiga kläder och vindrufsiga hår.
Trevliga värdinnor, verkligen!

Inte nog med att han fick svettkladdiga kramar när han kom.
Nej, stackarn fick lägga sig raklång på golvet och plocka ut processorfläkt och kretskort ur vår halvdöda dator och sedan göra rent de dammstockade fläktarna med tops.
Det är en riktig man det... ;)

Efter datorfixande fick han dock sin plats i mitten av soffan med en skål chokladpudding i famnen och två nyduschade tjejer på var sida.
Den ena tjejen var dock så trött att hon nästan inte höll ögonen öppna, trots det förstklassiga besöket.
Jag tror faktiskt inte att jag sedan hann lägga mig tillrätta i sängen, innan jag somnade och sov drömlöst (vad jag minns) hela vägen till morgonen då jobbet hägrade igen.




Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Wow, vilka bikepsar!



Kommer kanske förbi på söndag med ett första hjälpen kit till din dator ;)



Puss!



2008-09-19 @ 10:36:04
Postat av: Erik

Ja Mr A. vet nog hur man använder tops.. det vet ju liksom alla tjejer. =P

2008-09-19 @ 11:30:26
Postat av: Sambon

Undra hur Erik ser ut i öronen ;)

2008-09-19 @ 23:56:58
Postat av: Erik

Öronen? Ja de gräver jag ut med min morakniv.. mycke häftigare...

2008-09-20 @ 14:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0