I morgon, morgonpromenad!

Tack underbara Jojo, det vill jag gärna!

I dag när jag, med snabba och bestämda steg, gick till gymet (efter att faktiskt ha tagit mig i kragen och anmält mig till både ett boxpass och core) kunde jag svurit på att jag kände stjärten dunsa mot vaderna i takt med mina steg.
Och som om det inte vore nog med att rumpan låg och småhånglade med dragningskraften, så hade jag mycket obehagliga vibrationer (med start från magen) i kroppen varje gång jag satte ner en fot i backen.

Allt detta firade jag, vid ankomst till gymet, med en liten godisbit som (det skenheliga satans) träningscentrat bjöd på.
"Sätter sig direkt på biceps" kvittrar jag till tjejen bakom disken, slänger upp chokladbiten i luften och fångar den perfekt i munnen!

Måtte fan ta alla mina dåliga karaktärer!

Kommentarer
Postat av: Fisken

I form? Rund är en form! :-D

2009-04-06 @ 23:42:39
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0