Tack!

Jag fick ett mail idag.
Ett mail som jag läste i genom tre gånger på raken innan jag bara lade mig i sängen och tittade upp i taket... Tyst och tänkande.

Det var ett mail som tog tag i mig och gav mig starka känslor.
Ett mail som fick mig väldigt sugen på att sitta uppe en hel natt och diskutera ALLT, drickandes ett par flaskor rött, tillsammans med personen som skrev det.

Det var ett mail som gav plats till tankar och funderingar och det var ett mail som skapats av just detta.
Det var ett mail av sanningar.

Det var ett smart mail...
Ett kärleksfullt mail...
Ett mail som visade på en person vars skarptänkthet, intelligens och klokhet borde kunna lösa både finanskriser, global uppvärmning och ensamhet.

Det var ett mail adresserat till mig och det är jag stolt över.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Fisken

"Har inga pengar och ingen vill ha mig"?

Ha, ha, ha! Det är rätt! Desperation är alltid gångbart!!! ;-)

2009-04-16 @ 08:22:19
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsegod! =)

2009-04-16 @ 08:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0