Äntligen

Idag när jag kom till jobbet möttes jag av springande barn i korridoren.
De hade sina armar utsträckta mot mig och de ropade:
"Åh, Sara, äntligen kommer du. Vi har längtat så efter dig" Sedan kramade de mig hårt och följde mig in till kontoret där jag klädde av mig ytterkläderna.

mindes jag varför jag älskar mitt jobb.
Borta var jobbångesten och tillbaka kom arbetsglädjen.

Barn är underbara och deras villkorslösa kärlek är något av det finaste som finns...
Jag är lyckligt lottad som får tillbringa så mycket tid med dem.




Godingar!

Kommentarer
Postat av: Adde

Äntligen kom benen med på bild igen...



;)



/A

2009-08-11 @ 16:01:18
Postat av: y

jag blir så stolt...

2009-08-11 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0