Karriärsbyte?

Tänk om man var en ninja?
Vore inte det det coolaste någonsin...

- Vad jobbar du med då?
- Jag är en ninja! Men det är hemligt...

- Vart är Sara?
- Hon är därborta och låtsas vara ett bord.

Vad om tjejerna på porrklubbarna var ninjor.
När kunden kliver in genom dörren kommer det en tjej nervirandes från rep i taket och innan kunden fattar vad som har hänt är han kladdig i byxan och befriad från alla sina pengar.
Ett ninja blow job

Tänk om det kunde finnas en tvåårig KY-utbildning att bli ninja.
Då hade jag gått den och sedan hade jag flickflackat mig fram överallt, strukit mig hemligt längs husväggarna, firat ner mig från lägenheten i ett rep, klätt mig helt i svart, haft mäktiga vapen och bara varit jävligt cool.


Ja, jag vill vara en ninja!
En 2000-tals Göteborgsninja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0