Lycka är att få vara så bitter som jag!

Det var då självaste FAAAAAAAN!

Tillbaka på jobbet igen, efter några dagars extraledighet, och jag blir bara helt freaking galen!
JAG VILL INTE JOBBA!!!

Kan inte alla fatta att jag bara vill vara ledig.
Jag vill vara ekonomiskt oberoende, bortskämd, lycklig och ledig.

Än så länge har jag bara uppnått (nästan) två av fyra på den önskelistan.

Och som om  det inte räckte med fullkomlig jobbångest och stor längtan att få fly skolgården, så fick jag starta upp med ett monsterpass eftersom det inte fanns någon som "kunde" (läs vill) stänga. 
Så istället för att kunna smita iväg runt 15-16 som jag hade hoppats, så får jag till min abnorma lycka stanna kvar till klockan 18:30 ikväll...

Härligt!

Kommentarer
Postat av: jojo

Då får du ett dussin rosor

för det monsterpasset,.



En dag kommer detta gynna dig. =)

2009-08-10 @ 20:35:26
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0