Två så goda ting... Som en skolutflykt

jag var på bio med min 19-åring igår.
Hon är så rolig.
Hon lever verkligen i en helt annan värld än jag. En annan dimension nästan.

Jag kände mig faktiskt lite dum hemma när jag, för att slippa köpa det för typ 40 spänn på biografen, fyllde på en tom colaflaska med vatten och lade ner i väskan.
Men efter att ha köpt en absurt dyr godispåse (utan prassel) kunde jag inte låta bli att le när min 19-åring  (efter att ha härmat mig med att ta av skoran och lägga upp fötterna i stolen) håvar upp sin medhavda colaflaska och påse ur väskan.

Hennes colaflaska var fylld med O'boy och den genomskinliga påsen med dillchips.

O'boy och dillchips    -Är det sant?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var nog ganska söta ihop:-)

2009-08-19 @ 15:38:25
Postat av: Kotte

O´boy! Klockren idé, att jag inte tänkt på det förut!

2009-08-21 @ 10:24:40
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: jojo

vart har du tagit vägen???

2009-08-24 @ 20:12:38
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0