Mine, mine, mine

Här gick jag och trodde att någon hade skickat mig en överraskning.
Att någon i hemlighet tänkt på mig och skickat ett paket... Tänk, ett paket, till mig!

På ivriga ben halvsprang jag (efter jobbet) till ICA FOCUS och tryckte malligt upp lappen från posten i ansiktet på den rödklädda damen i kassan!
*Paket, paket, paket*

Hon ger mig en röd kartong och jag sliter den girigt ur händerna på henne under ett kvittrande "tack så hjärtligt" innan jag snabbt vände på klacken och virvlade ut ur affären, vilt skakandes på mitt paket.
Åh, vad kan det vara?
Det är inte blommor, inte en ny servis och nope, förmodligen inte en tv heller.

Väl hemma river jag otåligt upp kartongen och kastar mig ner i den...
Va? Näää!

Det är information från Göteborgs Stad!
Ingen hemlig beundrare. Ingen som tänkt bara på mig och ville överraska. Ingen so...
Bara Göteborgs Stad!

Hela den vägen i falsk iver för tandpetare, basilikafrön, plåster, en skiva och rabattkuponger!


Men tummen upp för Göteborgs Stad.
Det är ju ändå ett trevligt initiativ, även om mina förväntningar skenade en aning1



Kommentarer
Postat av: Adde

Bor inte du i Mölndal?



/A

2009-08-04 @ 15:43:42
Postat av: Sara

Schhhhh...

2009-08-04 @ 16:08:30
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Fisken

Sv: ÄNTLIGEN! Jag VISSTE att gammal och lönnfet var nästa grej!

2009-08-04 @ 23:16:33
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Mia

Fick samma paket för ett tag sedan. Det tog mig en halv dag bara att lokalisera vilken butik paketet fanns i, en halv till att ta mig dit, för vad? Frön och tandpetare. Jag använder tandtråd och har ingen rabatt, Tack som fan Gbg stad!!!

2009-08-05 @ 00:00:50
URL: http://thesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0