Ja ja...

Jag börjar jobba i morgon och jag har en sån fruktansvärd jobbångest just nu.

Egentligen skulle jag ju ha börjat redan idag men tog ledigt eftersom vi hade Hefs överrasknings-30-års-kalas igår, och då vill man inte jobba dagen efter...
Vilken härlig fest det var.
Hef har alltid på sig sin gubbkeps och ofta ett vitt linne under sin skjorta och de flesta av oss på festen hade just gubbkeps och linne till hans ära.


Hef med sin bas då Blofly gick upp på den hemmagjorda scenen och rev loss ett par låtar.

Men nu, efter festligheter, liveband, minglande och skoj sitter jag här med min ångest.
Jag vill inte jobba.
Jag vill vara ledig.
Semestern har regnat mig förbi och nu är det ta mig fan 48 veckor kvar till nästa gång jag är ledig.
Det är inte ok och jag funderar seriöst på att ta ut någon vecka till om solen kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0