Go mom

Nu fick ju jag ett leende på läpparna vill jag lova.
Kom just hem och satte mig i soffan med datorn i knät och hackade in mig på fb, där det låg två vänförfrågningar och väntade.
En av dessa förfrågningar kom från min kära mamma och jag accepterade och tyckte att det var rätt gulligt.

Mina tankar gick som så att hon och pappa kanske hade suttit och haft lite tråkigt och lagt in henne på facebook bara för att det var en kul grej, eller något liknande.
Så när jag gick in på hennes sida väntade jag mig en tom sida och tre vänner (jag, brorsan och pappa), men oj.. Tji fick jag!

Där var det full aktivitet på wallen, med bilder, olika händelser, kommentarer och massa vänner!
Morsan hade nästan fler vänner än mig och då har jag ändå några års försprång i fb-medlemsskap...
Mamma, helt poppis i webb 2.0.

Det var roligt



Kommentarer
Postat av: y

Man skall aldrig sluta att förvånas över sina gamla päron

2009-08-04 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0