Glad!

Alltså, jag måste få berätta!

Jag känner mig så glad på så många olika sätt.
Jag har en man som behandlar mig som en prinsessa och som får med mig på så många olika och roliga happenings.
Vi har lagat mat till Kitty och Jonna från relationsrådet samt Sahara Hotnights under en alldeles fantastiskt cool möhippa, vi har filmat Burst's absolut sista konsert (jag fick stå på scen med min kamera) och idéerna om framtida projekt bara flödar.

Tack vare min alldeles egna Hef ska jag få åka bräda och avnjuta After Ski-öl i Hemsedal över jul och tack vare min fina Hef har jag börjat uppskatta att faktiskt ligga stilla i en soffa utan att få krupp.
En varm och lugn sked är verkligen helande för oss stissiga själar.

Då vi ju är borta över jul hade min familj och jag lilla julafton igår och ja jävlar, vad kan jag säga.
Tårarna gick inte att hejda och jag hulkade lyckligt fram tacksamma tack bakom min hopsnärjda strupe.
Vad jag inte har berättat innan är att jag, för en månad sedan, fick en 40" plattis av brorsan som tidig julklapp och räknade då rakt inte med att håva in något mer efter det.

Men så igår lade han ändå över ett avlångt, rött kuvert i min hand...
Jag har ju lipat lite (rätt mycket kanske) över min pengasituation och jag har obehindrat gnällt över alla dessa fantastiska resor som jag minsann aldrig gör.

Resecheckar på 10.000 kronor!
Det fick jag... JAG fick det!
Fattar ni?! Det är ju helt fantastiskt och jag finner inga ord (därav tårarna kanske).
TACK!

Nu blir det åka av vill jag lova. Redan i Januari om Hef och jag får som vi vill... Och sedan i mars åker vi  förhoppningsvis till Riksgränsen och åker längdskidor samt hälsar på världens goaste extrapappa (till Hef).

Ikväll är det en andra lilla julafton hemma hos Hefs mamma innan bilen mot Hemsedal avgår.
Som sagt... Så mycket är så bra på så många olika sätt.

Det går bra nu kompis!

Kommentarer
Postat av: Adde

Gillar detta! :)

Ha en underbar jul!

2009-12-21 @ 14:58:02
Postat av: Jenny

Jag blir glad när du är glad!

Hoppas att ni får en riktigt mysig jul!

Typiskt bara att du piper iväg när jag kommer ner...

Vi ses en annan gång.

Pöss och kjam

2009-12-21 @ 15:35:31
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: Fisken

Behöver din bror några fler syskon? (Jag är jättesnäll och ställer alltid upp för syskon. Är mer eller mindre rumsren och gillar stora Tv-apparater och dyra presenter.)

:-)

2009-12-21 @ 20:07:32
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Mysan

Gösta petter, han e inte klok! Jobbigt å köpa julklapp till honom ;) Men gu så kul, en go tv att ligga sked framför å härliga planer för resecheckarna. Puss min vän

2009-12-22 @ 22:03:42
Postat av: Petra

Underbart! Det är du värd Sara!!!

Många jul och nyårs-pussar från mig <3

2009-12-23 @ 16:05:07
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: jojo

äntligen ler universum mot dig. För Du ÄR värd ett underbart liv!

2010-01-04 @ 13:16:16
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0