En förändrad ritual?

Jag har flera olika återkommande drömmar.
En av de ständigt upprepande besökarna i mitt sovande huvud är att jag sitter på toaletten och det kommer in någon eller (oftast) några.
Och aldrig någonsin händer det att jag i dessa drömmar sitter och kissar lite flickigt.
Nej då, alltid alltid ska jag sitta och skita som en annan karl när mina vänner och andra fejs stövlar in med olika ärenden, och det har varit mer än lovligt skenant.

Nu har jag dock märkt en viss förändring i dessa jag-får-inte-bajsa-ifred-drömmar.
Jag bryr mig liksom inte längre när det återigen visar sig att toalettdörren är trasig eller helt plötsligt inte ens existerar.
I stället svarar jag på folks frågor, försöker tillsammans med någon (sittandes på toastolen) hitta lösningen till dörrens haveri eller bara helt lugnt be de ivriga toabesökarna att vänta till jag är klar.

Vad betyder detta?
Jag menar; nog för att jag är ett sällskapsdjur av rang, men nån måtta får det väl ändå vara!

Kan jag bajsa i plural nu? 
Vad hände med singularbajsen?

Jag vill ha min toastund för mig själv... Jag VILL det!
På riktigt

Kommentarer
Postat av: jojo

Jag skulle tolka det som att Du har kontrollen över andra, att du är i en livs stil där andra är i behova av dig. Du är trygg och säker på det faktum, därav kan du bestämma vilka som får komma in i badrummet, har fått för mig att det handlar om en mindre "toalett". Inte badrum med badkar osv.



Att du inte får "skita ifred kan oxå handla om att du ger, och ger, och ger till andra. Och i olika perioder av ditt liv, men med samma resultat,

du ger och de tar.

2010-01-10 @ 22:11:16
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0