Storvinst

Oh.
Å gissa vad?!

I dag är dagen då jag blir miljonär!

Jag har aldrig spelat på hästar eller Lotto, jag är kass på att köpa lotter och jag är ett stående skämt vid pokerbordet.

Men, i måndags skulle jag slå till minsann.
Hef och jag stegade bestämt in i den lilla ATG-butiken och beordrade kassörskan om 2 hela andelar i lottodragningen (eller hur man nu säger).

"Har ni legitimation?"

Va? Nej, vi skulle ju bara ta en promenad. Vi har inget leg...
Med svansen mellan bena lommade vi ut ur butiken med tunga huvuden och bilden av miljonerna som flög i väg med vackra vita vingar.
Leg? Bah!

Men skam den som ger sig.
Vi SKULLE vinna de där miljonerna den här gången. Det kändes bara rätt.

Så storspelarna hämtade sina plånböcker (innehållandes legitimation) och tågade ännu en gång ner till spelbutiken där vi köpte varsin andel a´22:50 kr.
Vinner jag inte miljonerna nu, så gör jag det aldrig!

Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0