I bara ett rafsigt litet set.

Bredvid mig, på spårvagnen idag, satt två tonårstjejer och planerade en fest som den ena av dem skulle ha.

"Men asså, du MÅSTE bara ha ett tema. Jag tycker tema hår? Det är ju SJUKT kul." 
"Jaaaa, vilken idé. Fan va ball asså, när alla kommer med olika peruker. Som Bröderna Fluff typ. Min fest kommer bli sååå fet."

"Eller nej, NU vet jag!"
 Den första tjejen börjar skratta hysteriskt och vifta med armarna.
(Här spetsade jag öronen enormt för att höra)...

"Vadå, vad?" Frågade kompisen otåligt och jag lutade mig liiite närmare för att inte missa något.

"Det ska vara tema korsfäst..."
Besviket uttal "VA?"

"Ja, men fattar du inte? Kors-Fest. Ofta man går på en SÅN fyndig fest."
"Jamen... Då kommer ju alla komma utklädda till Jesus, och han är ju skittråkig..."

Tjejerna reste sig, under sin diskussion, och gick av medan jag satt kvar i mina tankar om hur JAG minsann hade kommit som syndafloden!

Kommentarer
Postat av: jojo

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA



TACK min dag började med ett skratt. =)



Du är min mentor.

2009-02-27 @ 07:19:02
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0