Kanske borde betala tv-licensen ändå!

Jag är en tvättäkta P3-tjej och har aldrig riktigt gillat de kommersiella radiokanalerna och deras (i mina ögon) amatörmässiga radiopratare.
Idag när jag ändrade om i Bild o Form-rummet och soffrummet på jobbet var det ett program om sex på P3, vilket inte riktigt passade små barnaöron.
Jag rattade runt på radion och fastnade till slut på någon av musikkanalerna.

Herreguuuud, vad mycket dåligt det är.
Samma låtar om och om, och det är ju ren skit dessutom.
Det är nog inte så konstigt att alla Janne Banan på spårvagnen sjunger på briljanta texter som:
P-p-p-p- Poker face, p-p-p-p-poker face... Eller:
You're hot then you're cold, you're yes then you're no...

Eller varför inte:
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick...

Va fan!

Kommentarer
Postat av: Warlock

Vill du höra något speciellt kan jag rekommendera Tom Waits. Göran

2009-02-15 @ 13:32:04
URL: http://warlock.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0