Planering

I bamba, vid ett bord med två flickor i trean:
"I dag blir min hamster tre månader."
*Engagerad fröken Babbel* "Oj, vad roligt. Fick den någon present?"

*Munnen full med mat* "Såklart!"   *Svälj*   "Ett rör med roliga saker i som den kan leka med."
"Wow! Då blev han glad kan jag tänka!"

"Det är en hon. Och när hon börjar lukta konstigt kan vi
(båda tjejerna vid bordet) släppa ihop våra hamstrar och då leker de och sen myser de och sen får vi MASSOR av hamsterbäbisar.

"Ja"
fyller den andra tjejen i "För innan hon luktar sådär konstigt så slåss de tills någon dör, men efter hon luktar konstigt så gillar de varandra liksom."
"Och så måste det vara på ingens av deras revir."

Wow!
Innan hon luktar konstigt så slåss hon med killen, men efter att hon luktat konstigt så vill hon bara ligga med honom... Är det så de menar?
Hmm... Luktar konstigt... Ligga... hotell... Hmmm

Kommentarer
Postat av: jojo

haha

har dessa två barn fått sexualundervisning via djuren??

2009-02-06 @ 14:34:07
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha, ha, ha!



Jessie har precis löpt.

Hon var skitsur.

Hon vaktade filtar, vattenskålen och bädden för Joey.

Hon bestämde helt och hållet över vad han fick och inte fick göra, utan att säga ett ljud.

Helt plötsligt på jobbet så fick inte han ligga i bädden med henne, så han satt vid mig vid kassan.

Jag förklarade för ett par som var inne och handlade att Jessie löpte och var skitsur, och att Joey bara höll sig borta.

-"Hmmm, sa mannen. Precis som i människovärlden då."

Tur att varken hans hona eller jag löpte för då hade vi nog inte skrattat åt det.

2009-02-06 @ 17:48:26
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: Warlock

Lukta konstigt . är det PMS, haha.. :) Då kan det ju vara litet irriterad stämning..

2009-02-15 @ 13:37:16
URL: http://warlock.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0