Sedan log han åt mig resten av passet!

På gymet idag tränade vi b.la axlar och just när jag och min power walk-kollega ska sätta igång med ännu en övning av hantlar och miner framför spegeln, ställer sig en stor hip hop-dude med lurar i öronen, sig precis mellan mig och den stora spegeln.

"Tycker du att du står bra där eller?" mumlar jag lite surt genom den vänstra mungipan... Och döm av min förvåning när han direkt slungar sig åt sidan med sina enorma hantlar och ger mig fri sikt över mig själv.

"Va fan" skrattar jag! "Det där skulle du inte höra!"
"Jag hörde inget, jag bara kände det på mig" kontrar han, lika skrattande som jag.

"Hrmpf... Det är inte ok att ha lurar i öronen och få folk att tro att man lyssnar på musik när man inte gör det" säger jag med låtsad butterhet och börjar min övning.

Svar till mig:
"Varför inte då? Det är ju då man får höra de roligaste sakerna..."

Kommentarer
Postat av: jojo

Haha den body-hipparen kanske har lite muskel bakom pannbenet..*s*

2009-02-11 @ 10:03:13
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0