Yo yo yo

AAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHH... Ungefär så känns det!

Men mitt i all skit dyker det ibland upp lite ljus och det har det gjort den här veckan.
Först tänkte vi att det är bara för bra för att vara sant... Det KAN inte stämma.
Men jo, det gör det och på onsdag är det jag som går på en liten hiphop-festival på musikens hus.
Det kommer att bli så ungdomligt, löjligt fett och jag har till och med tagit ledigt (för första gången sedan semestern i somras).
En välbehövd och efterlängtad ledighet som jag efter en grym kväll ska dela med mina partners in crime.


Man måste unna sig ibland!

Kommentarer
Postat av: Adde

Foo shooo

2009-02-09 @ 22:00:07
Postat av: G to tha the muthafucking affla

Kommer nog att bli en riktigt fet spelning. Men kom då även ihåg att Jedi mind tricks spelar den 16 feb även dom på musikenshus. Kan vara ännu mer värt att checka. word/

2009-02-10 @ 10:41:59
Postat av: Sara

Klart jag har koll på Jedi Mind. I'll be there!

2009-02-10 @ 12:45:43
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0