Oslagbart

Att jag ligger inne med en löjligt låg kiss och bajs humor är ingenting jag sticker under stolen med och jag tror att fler , än som vågar erkänna det, är med mig...

Djuphav är för många ett välkänt namn som tar vid vid ca 300 meters djup, men den inte lika vanliga termen abyssala regionen används oftare när det handlar om djup större än 2 000 meter.

Dessa briljerande kunskaper ville jag dela med mig av till en kille som hade tema havet med sin klass och hade ritat en teckning med fiskar i havet (varav den lilla var LÅNGT bort).
Jag började min pedagogiska utläggning men när jag kom till redogörelsens höjdpunkt, nämligen just den abyssala regionen glömde jag av ordet region...

"Den abyssala... Hmmm... Vad hette det nu? Den abyssaaala... ÅHHHHHH! Den abyssaaaala..."
Jag smakade tankfullt på ordet och tittade upp i taket när den otåliga killen bredvid hjälpsamt mig fyllde i:
"Bajskorven!"

VA? lägg aaav!
*Den abyssala bajskorven!*

Det är ju hysteriskt roligt.

Från det djupaste djupa. Avgrunden. Det bottenlösa bråddjupet...
... Den abyssala bajskorven!


Mr Hanky

Kommentarer
Postat av: jojo

hahaha

MIN humor!!!

2009-02-22 @ 08:54:06
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Erik

Hahahahahhaa =) MER SÅNT!! :P

2009-02-25 @ 14:29:55
Postat av: Erik

Hahahahahhaa =) MER SÅNT!! :P

2009-02-25 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0