Mitt enda smeknamn kommer från min chef, och hon kallar mig helt enkelt för ALLA mina namn...

Jag har funderat på det här med smeknamn.

ALLA har smeknamn utan jag!
Precis som att ALLA fick vara ute längre än till 12 på natten när jag var några år yngre än jag är idag... ALLA!

Är min avsaknad av smeknamn ett straff?

Det är för att jag inte har sportat som ung, eller hur?
Fy fan, vad lågt...

Jag gick minsann i skogen nästan varje dag med Myran (underbara, fina Myran) och jag red ju hur mycket som helst. (På hästar ja)!
Jag hade hoppning med mina kaniner i trädgården (något Myran också råkade ut för), och jag spelade rövstå med min familj på gräsmattan.
Vi (familjen på fyra) hade faktiskt cykeldueller, pingisturneringar, tv-spel-uppersittarkvällar, fotbollsmatcher (med ibland katastrofala avslut), skogspromenader, krockettävlingar och vedhuggardagar.
För att inte tala om alla hundutställningar jag har flängt runt på i mina dar.

Jag har även kämpat på kattutställningar med väldigt avvikande människor (de är nämligen som ett eget släkte, folk med katt) och jag har testat på Shaolin, Street dance, Beach volley och innebandy... Och så har jag ju vrålsnabba  och fräna Contessa.

Jag är ute och svajar nästan varje helg, jag frustar på gymet, jag blir svettig varje morgon innan jobbet och jag jobbar med barn!

Är inte JAG en sportig tjej, så säg?!

Jo, jag är bannemig värd ett smeknamn.
Eller är det helt enkelt försent när man är äldre än 15?



Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK! Din är bra den med, faktiskt! :D

2009-02-28 @ 22:39:07
URL: http://jennysvensen.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Klart du ska ha ett smeknamn; vilding! Så, känns det bättre nu;-)

2009-02-28 @ 22:45:24
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: jojo

Smeknamn?

Jag kan bara utgå från hur jag ser dig..inte bildmässigt, för då blir det ju bara "snygging" och sånt där..



Jag anser att du är en av världens alla få PÄRLOR.

En person som alla skulle ha, för då skulle ju alla vara harmoniska och inte bråka.



Om du vill alltså...bli kallad pärlan..

eller på ditt jobb skulle kanske dina barn undra varför du heter det??



Äh vad ja svammlar..=)



PS- dina försök att finna lösningar i mitt trassel värmer OERHÖRT!!!

2009-03-01 @ 09:56:47
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0