Hipitihop hopitihip!

Lords Of The Underground var en monumentalt övertrevlig överraskning medan min höjdpunkt för kvällen, Beatnuts, inte alls kunde leverera sin musik.
De spelade ju sjukt bra låtar, men killarna hade ingen som helst scennärvaro, så det var en besviken tjej som gick till baren istället.

Jag är ju (som de flesta vet) en väldigt ansvarstagande och genomtänkt tjej och när jag står och diggar till Paris slår det mig att det finns många idioter i världen.
Jag lägger väldigt vuxet och belåtet tummen över flasköppningen och studsar vidare, mycket nöjd med mig själv.
Inga date rapes här inte!
Efter en stund kommer det fram en vakt och knackar mig på axeln.
"Ett gott råd: Håll i din väska... det går *knäpper med fingrarna* sååå fort."
"Oj.. Ja, såklart. *snappar blixtsnabbt åt mig väskan från bordet bakom mig* tack så mycket."

Fan!
Mallig som över att tänka på att lägga tummen över flasköppningen, men lämnar väskan ensam på bordet.
Dumma, naiva lilla flicka!




Alla dubbelhakorna och Hef!

Kommentarer
Postat av: /C

Skönt att höra att Nutzen inte var bra - eftersom jag tvingade mig själv att stanna hemma med världens rethosta i stället för att gå och se dem.

(Ok, jag tvingade inte mig själv till rethostan, den kom ändå.)

2009-02-12 @ 15:22:55
URL: http://clarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0