Du skulle inte vara så orolig över vad folk tänker OM dig om du visste hur LITE de tänker på dig!

Jag övervann en rädsla idag.

Jag var så nervös och livrädd inför detta mötet att jag gjorde saker inatt som sambon (whom I love) och jag kommer att skratta åt många år framöver.
Vi kommer nog faktiskt att skratta åt det även som 90-åringar på hemmet (inte för att jag en sekund tror att jag kommer att bli så gammal, men du fattar budskapet).
Det hela slutade i alla fall med att jag kröp ner i hennes säng och vi, alla fyra tjejer i lägenheten, sov natten ut tillsammans.

På spårvagnen i eftermiddags satt jag ensam längst bak med min ryggsäck i knät och med stenhård house dånande i öronen.
Händerna var knutna och kallsvettiga, ögonen stirrade stint ut genom rutan och knäna skakade lätt...
Jag var livrädd!

Men nervositet och rädsla till trots smällde jag upp ett leende, drog ett kasst skämt och tog emot den mjuka handen med de varma tillhörande ögonen och lät mig ledas till ett rum med ett bord, två stolar, en lampa, en säng och jävligt mycket näsdukar.
"Oh, jag ser att du har förberett dig. Så fiffigt" säger jag och lägger alla ytterkläderna utom mössan på sängen.
"Ja" suckar hon snabbt "den här lipsillen till lampa alltså."

45 minuter senare lämnar jag mina nya vänner servetterna och går mot min gamla trotjänare sushin...
ALLT blir bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Starkt av dig!!!

Fan vad bra du är som gick!

Vet inte, men det kanske var bra att få lite eld i baken av din kära sambo...?



I löv ju görls! Ni är så söta som tar hand om varandra. Pöss!

2009-01-09 @ 11:44:24
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: Mia

Bra gjort tjejen =)

Är imponerad av dig.

Kram

2009-01-09 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0