Inte helt ok

När jag är ute och dricker öl är jag näst intill manisk med mitt "varannan vatten" och får med lätthet i mig ca 5-10 stora glas med vatten under en kväll (sedan springer jag på toa en gång i kvarten på natten) och när jag är på gymmet är jag väldigt duktig med att dricka upp vattnet i min stora plastflaska.

När jag nu går här på jobbet och försöker forska i vad min sprängande huvudvärk kommer ifrån slår det mig att jag inte har druckit öl sedan i lördags och inte tränat sedan i söndags.
Jag har med andra ord inte druckit vatten på fyra dagar (förutom vid tandborstningen och några koppar te förstås).
Min kropp är full av kaffe och mjölk...
Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0