Jag vet inte vilket som är värst

Januari är den första månaden då många säger att de ska ha en vit månad.
Ett stående skämt just nu, när någon säger:
"Nä, nu ska jag bannemig ha en vit månad" är att någon av oss svarar:
"Gött, vit sprit och vitt knark en hel månad!"

Denna mening drog jag (utan att vare sig blinka eller tänka) i personalrummet idag, när ämnet om vit månad kom upp igen och blickarna jag fick var...
Låt oss bara säga att mina kollegor nu tror att jag är en knarkande alkolist...

Eller kanske en supande narkoman.




Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Man kan ha en vit månad utan att rasera hälsan,uppe på en fjälltopp,.nu räknas du inte längre som "normal",du är ta mig fan(och det gör han)värre en min polare Pete,.och då är det illa,mycket illa. Ha det oj du ex normal.

2009-01-13 @ 22:46:01
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha

så en svartvit månad är att man snortar kokain

och skiter svart...



eller röker heroin

och dricker cola med koskenkorva..



Fan jag hade garvat käften av mig om jag stått där i det fiiina lärar rummet där ingen kan sluta knipa skinkorna. Och sen hade jag drivit alla till vansinne med allt snack om hur full jag var igår..

2009-01-14 @ 07:36:40
Postat av: Adde

Vart var du igår? Vi tränar ju på tisdagar... =)

2009-01-14 @ 14:13:07
Postat av: Jenny

Ha, ha, ha!

Du är så jävla skön!



Pöss

2009-01-14 @ 14:15:12
URL: http://bempis.blogspot.com
Postat av: sara

Jag vet A. Förlåt...

När jag slutade jobbet (med träningskläderna i ryggan)kände jag mig som ett ursketet päron och var inte alls upplagd för gym.

Istället blev det yoghurt (naturgodis), brownies, Fink och tecknande i min ensamhet.



Idag blir det träning däremot...

Om inte annat syns vi nästa tisdag. :)

2009-01-14 @ 15:50:55
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Adde

Nästa tisdag it is... o fasen om du bangar igen! =)

Kram



/A

2009-01-14 @ 17:09:24
Postat av: Petra

Vet du vad jag just såg, hehe. Jag har exakt samma överskrift som dig på ett av mina inlägg (Ja, du skrev först) utan att ha läst ditt. Lite loco. =)

2009-01-15 @ 07:10:08
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0