Oups... Igen

När jag gick på gymnasiet skrev bambatjejerna alltid upp dagens mat på en griffeltavla utanför matsalen.
Varje gång det stod pyttipanna på den tavlan, var det någon av oss som ändrade till pitti anna.
Mycket moget, jag vet!

Till saken hör att jag än idag tänker pittianna när jag (som vanligt folk) egentligen bör tänka pyttipanna och idag föll jag nästan i fällan.

Min lilla blondin gick och småpratade med mig under rastvakten och när hon frågade vad det var för mat i bamba svarade jag säkert:
"Pittia... Pyttipanna."

Oh crap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU MED?! Skönt och höra att inte bara jag har det i huvudet. Men det kan ju bero på mitt eget namn också!

Själv har jag utvecklat det hela till "Å idag blir det en pitt i anna, underbart!!

2009-01-19 @ 18:55:43
Postat av: Annapanna

Det var jag alltså! PÖZZ! =)

2009-01-19 @ 22:21:24
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0