På ett av borden i personalrummet...

... Visst, det är tråkigt, lågt och kanske lite torrt!
Men det är helt min typ av humor och jag tyckte vi var hysteriskt roliga när vi, igår, lade denna godis och lapp på bordet efter vårt möte.


Det ska bli kul att se om den är kvar idag!





När bögen i församlingen kommer in i personalrummet frågar han varför det ligger en godis på bordet.
"Läs på lappen, jag tror att den är din"  svarar jag, där jag ligger i soffan med fötterna på bordet och min enorma kaffekopp i famnen.

Han går fram till godisen, läser på lappen och utbrister:
"Ja, men den är ju min. Herregud, vilken tur! Jag har letat hela dagen efter den."
Han sliter av godispappret, slänger lappen i papperskorgen och sätter sig bredvid mig i soffan, nöjt mumsande på sin pralin...

Kommentarer
Postat av: Kotteby

:skrattar högt och gott för mig själv:



Precis min humor.

Kort, torrt och enkel humor.

Just my taste!

2009-01-29 @ 12:49:12
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: jojo

Adressen är:



"det röda huset"



...som gud glömde...



Hittar du??



=)



Men akta dig så jag inte tror att du vill hjälpa, då kanske jag skickar en taxi..*s*

2009-01-30 @ 08:24:39
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Erik

HAAHAHAHA, jag skrattar gott åt erat påhitt :) Lätt det roligaste hittils idag!!!!... jag sitter på kontoret och har halvroligt (läs skittråkigt). Tack Sara för att du fick mig att le denna tuffa vecka =)

kramar

2009-01-30 @ 11:23:11
Postat av: Kotteby

28 567 st. träffar på sara.

0 träffar på vildhallon.





=)

2009-01-31 @ 00:00:55
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0