Tänk om

Jag har funderat lite på en sak. Nu på senare dar har jag till och med funderat rätt mycket på det.
På samma sätt som många killar har (de hade de förr i alla fall) en ring från snusdosan i fickan har jag märken från mobiltelefonen i en del av mina jeans.
Vänster framficka... Alltid!

Tanken har ju kommit att den ligger och gnuggar i närheten av äggstockar och härligheter. Hur farligt kan det vara eg?
Tänk om jag nu inte kan få barn på grund av att jag gått med en mobil i närheten av mitt underliv i över 10 år?
Ett tag försökte jag ha den i bröstfickan på jackan, men nojjades av bröstcancer så den åkte ner i väskan.
-Där jag inte hörde vare sig sms eller när det ringde.
Snabbt tillbaka till vänster ficka med andra ord.

Men seriöst!
Hur farligt är det? Vet man det?
Kanske ska jag se till att bli befruktad snabbt, innan strålningen når mig....

Kommentarer
Postat av: Adde

Adde reporting in for duty, skulle någon befruktas?

2009-01-16 @ 09:23:54
Postat av: sara

Hahaha!

Hur skulle våra barn bli tro?

2009-01-16 @ 14:10:02
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Petra

Det där är nog faktiskt inte så jättebra. Läste i GP om det för några månader sedan. Fast då var det iofs hur det påverkade killars spermaproduktion. Kanske inte riktigt är samma sak då? :-)

2009-01-16 @ 14:49:13
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Adde

Say WHAT! Jag har ju också min telefon i fickan...

Måste hem o kolla produktionen..



Sara, våra barn skulle bli helt fantastiska! Precis som vi är! hehe



/A

2009-01-16 @ 15:00:47
Postat av: Sara

Tänk... De skulle vara så roliga, glada och snygga.

Lite förvirrade från mammas sida kanske.



Vi skulle ha familjeturneringar i bilbanor, wii och bordshockey och vi skulle fan ha ett pingisbord i köket. jag har testat det och det är en klar vinnare.

2009-01-16 @ 15:24:10
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Baby! Ååå vad synd att du inte kunde komma upp!

hade varit så kul ju...!



Snyft...

2009-01-16 @ 15:39:19
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Pingisbord i köket rockar fett!!!!!

TUUR vi hade ett stort kök

2009-01-17 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0