Pausar lite bara...

Du ÄR bra..
Du Är inte värdelös...
Du ÄR bra!

Funkar det?
Njaee, inte riktigt va!

Jag är kaos.
Jag vill tro att det är ett organiserat kaos, men i ärlighetens namn är det mest.. Tja, bara kaos!
Jag ska flytta nu i helgen.
Har jag då varit hemma och packat?
Nopes... Jag har till och med inte varit hemma sedan i måndags. UNDERBARA tröja, som har fått pryda min kropp från måndag morgon ända till idag (fredag).
Jag är fräscheten personifierad.

Men jag HAR duschat... Och jag HAR bytt underkläder. Så det är bara lite illa.

Idag skulle jag börja packa lite, innan träningen och sedan packa vidare under kvällen.
På väg hem från jobbet blev jag dock, på något konstigt sätt, indragen på ett fik där några av mina boys satt och skvallrade. Och vem är jag att gå hem och packa när vi har så trevligt?
Efter det råkade jag hamna i solariebänken, där jag somnade.

Efter att ha glömt plånboken på den blåa pallen i rummet, försökt köpa en banan hos fruktgubben bredvid, rusat tillbaka till solariet och fått tillbaka min plånbok, gick jag tillbaka till jobbet för att hämta upp min power walk-kollega inför gympasset.

Efter att ha tränat styrde våra hungriga magar oss till Thaien där vi åt himmelskt gott, innan jag glömde min telefon på bordet, gick och handlade inför morgondagens fest, rusade tillbaka in till Thaien, hämtade telefonen och handlade vidare.
Tack vare min virrighet missade vi givetvis vagnen men tog en annan som vi trodde skulle ta oss till Linnéplatsen.
Något jag kan tala om att den inte gjorde, varpå vi kastar oss av och börjar gå genom Slottsskogen.
Mörka, ensliga, hemska Slottsskogen.
Man kan lätt tro att det är en familjevänlig liten park med massa gulliga djur och glada glass -och ballonggubbar men, SÅ ÄR DET INTE!!!
Slottskogen förvandlas efter mörkrets inbrott. Som en varulv...

Stressen hade nu satt sina långa klor i mig.
Klockan var 21:00 och jag skulle packa ett helt hem nästan.

I morgon kl 10:00 kommer handbollstjejen med sin bil och hämtar upp mig och power walk-kollegan inför handling inför festen. Vi ska hämta upp smörgåstårta, länsa systemet och kirra snacks innan vi gör oss i ordning och går på fest.
Jag är superstressad... Och sitter här i godan ro!

Jag är STÖRD!!!


Dags att packa vidare
Må väl


Kommentarer
Postat av: jojo

OM jag ändå hade kunnat ta en fika,

Om jag ändå hade kunnat haft dig som passande ängel till mina barn...



för jag tror faktiskt att du inte är knäpp. =)



Problemet är det geografiska...

2009-01-31 @ 08:24:29
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: jojo

OCH DU ÄR INTE STÖRD!!

2009-01-31 @ 08:25:07
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Pärla!

Jag blir också som en virrig höna och skjuter på saker som jag tycker är jobbiga, det är helt normalt.

Du är normal! Och du ÄR bra!

Jag vet att det här är en jobbig helg för dig men försök bara att ta det lugnt och tänkt positivt.

Det finns lösningar till ALLT.



Hade inte min chef varit en så'n slavdrivare så hade jag kommit ner och festat med er i helgen. Skulle behöva ett break.

Allt blir bra!



Bamsekjamisar

2009-01-31 @ 14:59:56
URL: http://bempis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0