Stuck...

Jag fixade mitt hår idag.
Jo, det är mitt, för jag har köpt det för dyra pengar.

Fan, jag känner mig som Gollum varje gång hon tar ut mina gamla slingor och jag drar fingrarna genom mina tunna svarta hårstrån.
Hur kan något som inte är jag, vara så jag?

Och vad hände egentligen mamma?
Varför har inte jag fått dina stora bröst och ditt tjocka hår?
Jag är som Gollum med två hallon på bröstet... Och jag blev ju faktiskt kallad för torsköga när jag var barn. Något som Gollum också skulle kunna råka ut för.

När jag började med extensions (jag hade kort busigt hår och ville bli långhårig... NU) sa min frisör, att; "Det är som en drog. Du kommer att bli beroende."
"Nasch då... Sätt i dem nu." Och det var då jag hade den mest coola hockeyn någonsin!
Det var fyra år sedan ungefär... Jag är fast i hårträsket!

Jag är inte jag när jag bara har mitt eget hår men jag blir jag när jag lämnar frisörsalongen med mitt nya, tjocka, svallande hår.
HUR ska jag någonsinn kunna sluta?
Nej, frågan blir nog, vad kan jag dra ner på för att fortsätta ha råd med mitt beroende?


Se skillnaden med och utan hår...







Kommentarer
Postat av: Jojo

*skrattar*



Vad skönt...

jag är inte ensam i kabel-sladd-dator träsket..=)



Ja får ringa dig nästa gång. =)

2009-01-09 @ 21:59:22
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Äsch. Du är ju en superdonna jue.

Men extensions, kanske frambringar samma beroende som tatueringar? Kan det vara så enkelt? Min fru river av sig håret varje gång jag kommer hem med en ny. Och jag kanske borde ge henne numret till din extensions-kontakt?



=)



Och nej.

Bilden var inte arrangerad.

Däremot såg jag alla veck på armarna efter din kommentar och bokstavligen rös. Attans. Hur kunde jag missa. Och nu......typ fem/sex år senare.



Crap också!





P.S.

testat Sushi Q på min gata ännu?

2009-01-10 @ 00:39:42
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Jenny

Jag är med dig i träsket!

Ska till min underbara frisörvän på söndag och göra om mina slingor hi, hi! Ska bli så skööönt!

Jag känner mig sååå fin i mitt fake-hår och mina fake-naglar.

Vi röker inte och super inte särskilt mycket heller, något måste man väl få unna sig då. ;0)

2009-01-10 @ 01:55:21
URL: http://bempis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0