Vill nog alltid känna mig speciell, en gång om året... Varje år... Alla år!

Jag har tagit ett stort kliv in i min framtid idag.
När jag vaknade i morse (av att mamma ringde) var jag helt plötsligt 2... 31 år gammal.
Happ!
När hände det?
Jag har ju varit 22 år hur länge som helst och helt plötsligt är jag inte det längre.
Mycket märkligt.

Jag måste å andra sidan vara en av de absolut barnsligaste 31-åringarna i mannaminne.
När sambon i morse kom in i rummet och sjöng vackert med en frukostbricka, med ett tänt ljus och en tulpan, i händerna kände jag hur den där löjliga känslan av glädje som jag fick som barn när familjen väckte mig med sång.
Det här är min dag, och jag får nämligen frukost på sängen.

Telefonen pep (eller det var snarare Joey's Hey, how you doin'?) hela morgonen och jag kände mig hur populär som helt. Min telefon är annars graviskt (är det ett ord) tyst på mornarna.
När jag kom till jobbet blev jag nästan nertrampad av kramande och grattande barn, som minsann hade koll, och telefonen fortsatte att ringa och låta Joeys röst ljuda.
Det är lite löjligt att känna sig såhär, men mina fördelsedagar gör mig alltid lite extra glad.

Efter jobbet idag ska jag på en lägenhetsvisning och sedan blir det tapas på La Sombrita med Hef innan jag kommer hem till sambon och min enda dag på året är slut.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis

2009-01-21 @ 17:59:07
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen!!

2009-01-21 @ 19:18:52
Postat av: Kotteby

Nämen....

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis....

31 sade du,va?

Grattis!

Så.



Dy fyller alltså bara ett par dagar för mig. Sedär. Ja, sen är jag ju lite äldre än dig. Betyder det att jag också är lite klokare?



Vad köpte supersambon?

berätta berätta.....

2009-01-22 @ 01:28:31
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Petra

Ryktet har nått Borås, grattis, grattis!!!Hela EN dag före mig, hahaha!!

Blir grymt på lördag!!!En exgravid utan sprit i kroppen på 1,5 år, blir lyckat :-D

2009-01-22 @ 07:24:57
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om den också :)

2009-01-22 @ 07:33:13
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej igen!!

Framfusig som jag är så undrar jag om det möjligtvis finns någon ledig sängplats hemma hos dig???

Är ju numera Boråsbo och det är lite svårt att ta sig hem om man vill leva loppan...

Jag VET, du känner ju inte mig liksom men man måste ju fråga...

2009-01-22 @ 14:01:59
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petra, Adde som alltid skall utge sig för att vara "a knight in shining armour" har säkert en ledig plats hemma i sitt slott ;)



Sara, paaaarrttiiiiiii!!!!!

2009-01-22 @ 16:06:24
Postat av: jojo

JÄVLAR...nu satte du ju Kotten på mer jobb..

att räkna och skriva alla grattis...=)



Ialf...Ha den ÄRAN!!!!



/JOJO

2009-01-22 @ 19:06:42
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0