Det var ju det här med NORMAL...

Några av mina treatjejer kom springandes mot mig under min rastvakt idag.
Efter måndagskramar och småprat frågar en av dem:
"Fröken Babbel, skulle du säga att du är mest fjortis eller mest EMO?"

Oj!
Är jag typ liksom ba' shit å wow ofta han är sååååå söt, eller är jag mer av ett emotionellt svarthårig musikfreak som kastar med luggen och försvarar min stil inför alla andra?

Eftersom jag vet att mina tjejers syn på emo är en rakbladsskadad och nedbruten tonåring svarade jag (efter att ha försökt slingra mig med att jag inte vill vara något av dem) att jag nog var mer fjortis ändå.

Men visst blev jag nyfiken på hur emo jag var, så jag gjorde genast gp:s urlöjliga test och jag var "Normal".
Vilken tur.
Jag är normal... Inget extravagant och spännande här inte!

Gp:s Hur-emo-är-du-test

Normal
Du är inte så mycket emo, och dina vänner är nog glada för det. Men du kan ändå visa dina känslor, du är musikintresserad och rätt normal. Akta dig för att fastna i emo-träsket bara.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jaa det är samma fröken som komenterat min sons teckningar,...nu undrar ja om hon hatar barn egentligen??

2009-01-12 @ 19:38:56
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Fast bara rätt normal. Haha.

Kul inlägg inlägg dock!

2009-01-12 @ 19:49:31
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Musikintresserad och rätt normal,ok,nu är frågan,vad är det för vibrationer som uppfattas som musik och vem är den som definerar begreppet rätt normal? Jag har alltid varit rädd för att uppfattas som normal,lite lagom beige,lite IKEA grå,lite Kalles kaviar lättsaltad,lite folkhemtrygg,nää,those who live are those who dare,eller vice versa,.lever du? Ha det fint.

2009-01-12 @ 20:11:45
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Yes! Jag var normal!



Sv: tack så mycket :D

2009-01-12 @ 20:35:29
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0